maandag 12 augustus 2013

vette vangst! en de envelop is terug.

Zaterdag kreeg ik dan de travel envelop terug, erg benieuwd naar wat erin zat maakte ik hem open...... De inhoud viel me erg tegen, zelf had ik er nette, leuke dingen van deze tijd in gedaan en kreeg oa hello kitty, alladin en bumba terug, we zijn 30ers!!! O.a ook van die plastic dingen waar mee je van cacao een afdruk op koffie kan maken, wat moet ik daar nou mee knutselen.....kortom de helft kon de prullenbak in.....jammer

mijn gevulde envelop


zo kreeg ik hem terug

Ik heb er wel een heel leuk contact aan over gehouden ze mailde me dat ze het jammer vond van de dingen die er in zaten omdat ze had gezien wat ik erin had gedaan. ....nou goed wij gaan straks samen een uilen swap doen !!! Leuk toch?!

En vanmorgen ff met mn dochtertje op stap naar de kringloop waar oma vrijwilligster is....en zie mijn vondsten, en dat voor maar 3 euro samen....kunnen we weer gebruiken voor het snailmailen! En een paar leuke boekjes voor dochterlief

helemaal happy mee.....
 Liefs Lieke Diek

2 opmerkingen:

  1. Dit is nieuw voor mij, een travel envelop. Wat zijn de spelregels hiervan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dan begint 1 met een envelop te versturen met leuke dingen, je mag er dan zoveel uithalen als je wilt al je het aantal maar weer aanvult en gelijkwaardige dingen terug erin doet...

      ik vond het alleen erg jammer want ik kreeg o.a dat plastic ding waarmee ik met cacao een vorm op koffieschuim kan doen, en ja dat is voor mij geen knutselspul...en veel hello Kitty aladin, niet echt wat voor 30 jarigen....beetje jammer....want het idee is errug leuk

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie op Lieke haar bericht!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...